تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 - 14:52
کد خبر : 78021

افزون بر ۶۴ هزار نفر از خدمات آمران سلامت در گیلان بهره مند شدند

افزون بر ۶۴ هزار نفر از خدمات آمران سلامت در گیلان بهره مند شدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۶۴ هزار و ۸۳۷ نفر از خدمات طرح آمران سلامت در این استان بهره مند شدند. سیاوش غلامی روز شنبه اظهار داشت: در اجرای طرح آمران سلامت در استان گیلان ۱۴ هزار و ۵۳۲ عدد ماسک و ۵۲۸ لیتر مواد ضدعفونی کننده توزیع شده

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۶۴ هزار و ۸۳۷ نفر از خدمات طرح آمران سلامت در این استان بهره مند شدند.

سیاوش غلامی روز شنبه اظهار داشت: در اجرای طرح آمران سلامت در استان گیلان ۱۴ هزار و ۵۳۲ عدد ماسک و ۵۲۸ لیتر مواد ضدعفونی کننده توزیع شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح آمران سلامت در گیلان از پنجم تا پانزدهم ماه جاری همزمان با سراسر کشور افزود: ۱۱۲ تیم جمعیت هلال احمر گیلان در طرح “آمران سلامت” فعال بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به ۸۰ ایستگاه ثابت و سیار و ۲۱ خانه هلال احمر در اجرای طرح آمران سلامت در این استان خاطر نشان کرد: ۱۱ سمن در اجرای این طرح مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه طرح آمران سلامت در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره لزوم تلاش مضاعف و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت ‌های موجود برای کنترل ویروس کرونا به اجرا درآمد، افزود: ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در مواجهه با کووید ۱۹ و توسعه آموزش‌ های همگانی از اهداف اجرای طرح آمران سلامت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اضافه کرد: در اجرای طرح آمران سلامت، داوطلبان و جوانان در قالب تیم های آمران سلامت خدماتی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا به اقشار مختلف ارایه دادند ضمن اینکه به افرادی که پروتکل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را رعایت نمی کردند، توصیه هایی ارایه شد.

در اجرای طرح آمران سلامت در استان گیلان ۲ هزار و ۹۸۷ عضو هلال احمر همکاری کردند. جمعیت هلال احمر استان گیلان، ۱۴ هزار و ۳۶ عضو و داوطلب دارد که شاخه آزاد جوانان، غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و روستایی جوانان جمعیت هلال احمر گیلان را تشکیل می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.